arhiva

putovanje

Fotografije i putničke priče.

Odličan odmor na 10+ fotografija

Uz sve što je želio, uskršnji odmor se završio. Ne znam sjećaju li se moja djeca ovakvih putovanja, ali dogodi mi se da ono čega se najviše sjećam u danima kada je moj otac bio u tim zemljama je kada me zamolio da spakujem kofer sa visokim potpeticama ...

Testiranje Kodak EasyShare M341

Nakon nenadoknadivog gubitka svog Benq-a, u kojem zasigurno smiješna osoba uživa na račun moje nepažnje, odlučio sam se za jeftiniju opciju da se izvučem iz nevolje. Zanimljivo je kako ova igračka koja ne prelazi 150 američkih dolara čini svoja čuda. Generalno, gotovo kao i bilo koja druga kamera ovih vremena, sa ...

Perquisites mog naravno ArcGIS

Prije nego što sam im rekao da ću razviti trening za upotrebu ArcGIS 9.3, sa ogromnim srednjim modalitetom zbog udaljenosti, mog malo vremena i zanimanja učenika. Sad vam ostavljam nekoliko zaključaka: O metodologiji: Volio bih da je sve tako jednostavno. Ako bi trebalo održati trening, poučavajte na donijetom primjeru ...

Putovanje, priprema video

Putujem gotovo nedelju dana, u komplementarnom radu na postupak sistematizacije koji se sastoji od snimanja video zapisa koji mora spasiti suštinu primenjenog metodološkog procesa. Ovo snimanje zanimljiv je svijet, igra rasvjete, rekreacija prošlih scenarija, bilježenje događaja koji su još uvijek živi ...

... gdje si prijatelju ...

Nema puno odgovora: Na putovanju. Mi biramo ono što ćemo raditi, gotovo sve, iako mislim da mnoge stvari nisu složenije zbog nedostatka vremena. Zadovoljstvo je vidjeti zanimljive rezultate u općinama koje svojim noktima i malim pomakom mogu postići u pogledu upravljanja zemljištem. Nemojmo reći koliko smo mladi ...

10 načini da pronađu jeftine letove

Upravo sada, kad pripremam put za Charlotte, želim iskoristiti priliku da na Internetu prikažem najmanje 10 pružatelja usluga avio-kompanija. Prioritet u potrazi za letom trebala bi biti linija koju smo navikli koristiti kako bismo iskoristili kilometre čestog letača ili kreditnu karticu. Ali to možda ne bi ...

Svilene hoteli, luksuzni i ličnost

Hotel uvijek nastoji zadovoljiti i pružiti najbolju uslugu; ali samo nekolicina uspijeva biti prepoznata kao najbolja, a to je slučaj lanca Silken Hotels, koji je u potpunosti posvećen pružanju najbolje usluge i kvaliteta kako bi osigurao ugodan boravak. Vrijeme je uspjelo napraviti lanac ...

Karte kada tražite letove

Pronalaženje Google API-a više nije iznenađujuće u velikom broju internetskih preduzeća. Jedan od segmenata u kojem je bio najuspješniji je slučaj prodaje avio karata, koji je izgleda naišao na dobar prijem. Jedno vrijeme sam smatrao da su ove usluge nepotrebne budući da postoje operatori ...

Wii, najbolji od mog putovanja

Na nedavnom putovanju, sin bi me pratio, ali budući da prijatelji iz ambasade nisu vremenom bili dosljedni, odlučili smo da ću ga usporediti ako Wii konzola bude dostupna po toj cijeni. Lično nisam ljubitelj mnogih video igara za djecu, ali imam takva bića koja poštuju luđakinju ...

Best of Micro Center

Jučer sam govorio o glupostima MicroCenter-a, sada želim napraviti listu onoga što sam smatrao najiskupivijim. Općenito, cijene nisu značajno niske u usporedbi s onima u hispanskoj zemlji, ali raznolikost i novost jesu. Mnoge od ovih stvari ne stignu ili stignu ...

Više detalja o Houston

Razlika ovog putovanja je u tome što mi osim treninga koji sam uzeo nekoliko dana u zamjenu za svoje odmore, dajem vremena da posjetim svog prijatelja iz Google Earth-a, koji živi u blizini sjedišta Compaqa, sada HP-a. Ovdje ću vam ostaviti nešto od vjetra ...

Izgradnja u stilu gringa, još jedan val

Zanimljiv dan, glavni cilj ovoga bio je poznavanje tehnika gradnje kuća u Sjedinjenim Državama. Upute su bile dobre i nadam se da ću pisati malo po malo kao moje vrijeme, u ovom slučaju želim se usredotočiti na svoju percepciju gringo stila. Latinoamerikanci imaju velike kulturne razlike sa ...

U Vašingtonu

Nemojte misliti da fotografiram u glavnom gradu, samo se nadam da će United Airlines otvoriti usluge za odlazak u Houston, a sve kako bih iskoristio jeftine ponoćne letove. Smiješno je da sam baš danas, prije dvije godine, napisao svoj prvi post o Geofumadasu. Još znatiželjnije, da ovog putovanja ne bi bilo, da nema ...

dugo putovanje u 10 slike

Putujem već nekoliko dana, svijest me još uvijek ne dodiruje ako sam se već vratio. Ali ovdje vam šaljem neke od najboljih sa ove turneje koja uključuje socijalizaciju sporazuma za ovu posljednju fazu nazvanu „održivost“. Budući da sam putovao s drugim kolegama, imao sam vremena da se pridružim temama ...