putovanje

Fotografije i putničke priče.

• Povezivanje na Internet u područjima uklonjena

Uvek sam se pitao šta bih uradio da moram da živim u malom gradu, gde je pristup konekciji u kojoj uživamo u gradu ograničen. Više od naše manije za interakcijom koja je došla sa internetom...

Čitaj više "
  • Šta se događa sa 40 godina?

Prije nekog vremena napisao sam članak o osjećaju slobode, u jednom od onih najsloženijih mjeseci. Članak koji zaista rado čitam ponovo, jer je možda jedan od onih u kojima se oslobađa intenzitet trenutka. Slika…

• Moje posljednje putovanje na 7 fotografija

Nema veze sa čistim ulicama od pre dve nedelje. Ali uprkos žongliranju koje se mora učiniti kako bi se izbjeglo da završite na litici, da uzmete automobil koji ide pogrešnim putem ili da nađete stoku nasred puta... Stići tamo...

• Holandski kontekst, odraz latinoameričkog

Holandija je i dalje referentna tačka za razne događaje u tehnološkom sektoru, ali pre nego što se upustim u neke probleme o kojima me svrbi da pišem, baš kao i poslednjih nekoliko puta na mojim putovanjima, želim da ispustim neke...

• Geofumadas ... doslovno u letu

Brzina na visini tla: 627 milja na sat Visina 38,0e00 stopa nadmorske visine Udaljenost do odredišta 1,251 milja Temperatura napolju: -74 stepena Farenhajta Vrijeme do odredišta: 2:25 sata Domaće lokalno vrijeme: 3:00 sata ujutro…

• Veoma netehničke teme Kongresa o izmjeri zemljišta

Zdravo draga, ovo je bio zaista produktivan kongres, značajan za Gvatemalu i važan trenutak za region Centralne Amerike. Prije nego što pričam o tehničkim aspektima događaja - koji zanimaju samo moje čitaoce -, čime ću se zabaviti...

• 13 vikend na fotografijama

Ništa kao opuštanje neko vreme sa geofumaditosima tamo. Nakon mjesec dana borbe sa šporetom na metan, nakon ispita otišli smo da proslavimo posjetu poginulog strica iz Hjustona. Ukratko, evo nekoliko fotografija...

• GPS karte Venecuele, Perua, Kolumbije i Centralne Amerike

Ovo je zajednički projekat za kreiranje i ažuriranje karata za GPS navigatore. Rođen je u Venecueli, ali se malo po malo širio na druge latinoameričke zemlje u vrijeme kada su mobilne aplikacije…

• Blogsy za Blogovi od iPad

Izgleda da sam konačno pronašao pristojnu iPad aplikaciju koja vam omogućava da blogujete bez mnogo boli. Do sada sam pokušavao BlogPress i službeni WordPress, ali mislim da je Blogsy taj koji treba izabrati kada je u pitanju uređivanje…

• Egeomates: Dugo putovanje u 8 slike

Kilometarski obilazak raštrkanih teritorija zabavljao me posljednjih dana. Tema koju retko obrađujem u ovom prostoru, pokušavajući da vodim računa o anonimnosti onoga što je moje polje rada i ukusu za dijeljenje tehnoloških problema...

• Boje i linije za odmor

Nije nužno prošlo 400 godina tišine, ali da bih to opravdao, ostavljam vam neke boje odmora sa momcima i djevojkom koja mi obasjava oči. Unutrašnji turizam je jeftin i vuče korijene kod djece.…

• MapEnvelope i London Eye

MapEnvelope je zanimljiv i lagan dim od momka sa odličnim ukusom za kreativnost. Ako ste ikada poželeli da iznenadite tako što ćete reći gde se nalazite drugačijim stilom, MapEnvelope, kao što mu ime govori, generiše kovertu sa...

• Amsterdamu i više

Prilično dugo putovanje. 2 sata od Centralne Amerike do Majamija, 8 sati do Londona, još 1 do Amsterdama: dodano 6 sati veze dostižu 17. Biološki sat se navikne na to nakon hibernacije kao medvjed u avionu. Ali…

Čitaj više "
  • Egeomates u gotovo samo fotografije

Mnogo posla, definitivno puno. Ovdje ostavljam najbolje od posljednjih dana u slikama koje su mi ostavile zanimljive okuse. Veceras je sa mesecom a sutra sa suncem parachico pitas me parachico dacu ti sa...

• Mi ćemo vidjeti u Be Inspired 2010

Prije par dana dobio sam poziv da prisustvujem Be Inspired 2010, koji će se ove godine održati od 19. do 20. oktobra. Neće biti događaja na američkom kontinentu, samo u Evropi, i šta…

• Zauzeto

Putovanja, pisanje, geofumando na zahtjev. I planira svoj let preko bare.

• Egeomates, samo fotografije

Komplikovan mjesec dana, ali zadovoljavajući u postignućima i porodičnim strastima sa djecom i djevojkom koja mi obasjava oči. Jedva sam uspio nekoliko puta objaviti, evo kratkog fotografskog sažetka. Proces…

• Entremares Mine Tour

Moje putovanje je završeno, umorno, ali plodno. O suočavanju s novim teritorijama, trenucima dobrog humora i žaljenju zbog zamišljanja cura kako rade svoj domaći zadatak iz matematike i engleskog najbolje što mogu. Najzanimljivije, hotel…