nekoliko

Kako je glasanje za 7 prirodna čuda, januar 2008

Jednog mjeseca nakon početka glasanja 7 prirodna čuda, ovo je rezultat glasanja u poslednja dva dana, mi to shvatamo kako bismo videli kako je ponašanje glasanja, iako očigledno ne postoji upućivanje na to kako je on bio cijeli mjesec.

Prvih deset mjesta:

1.  plaža coxsCox's Bazar Beach (Bangladeš, -Azija)
2. sundarbans šume Sundarbans šume (Indija / Bangladeš, -Azija)
3. island cocos costa rica Cocos Island (Kostarika, Centralna Amerika)
4. rečne gange Ganges River (Indija / Bangladeš, -Azija)

5. mount everest Mount Everest (Nepal, -Asia)

6. Amazon džungla Amazon River Jungle (Peru, Kolumbija, Venecuela, Bolivija, Brazil, Ekvador - Južna Amerika)
7. jezero atitlan Lake Atitlán (Gvatemala, Centralna Amerika)
8. vulkan pacaya gvatemala Pacaya vulkan (Gutemala, Centralna Amerika)
9. bahia Ha Long Bay (Vijetnam, Azija)
10. park Nacionalni park Phong Nha (Vijetnam, Azija)

Zadovoljni smo što znamo da su najmanje četiri od deset pokazatelja iz našeg okruženja, barem razmatrajući reakcije na zajednički dan.

Iznenađenje i bez iznenađenja:

1. Spor za prva deset mesta je između Azije (6), Centralne Amerike (3) i Južne Amerike (1), čudne konformacije.
  2. Podrazumijeva se da su Azijati, jer su oni vrlo brojni, i oni iz amazonske džungle, jer je u to uključeno šest zemalja, ali iznenađeni smo da su najmanje tri iz Srednje Amerike, s obzirom na to da korisnika interneta u tim zemljama nije toliko puno na uporednom nivou. Mnogo ovisi o načinu na koji su u tim zemljama radili kampanje za podizanje svijesti o patriotizmu i utjecaju međunarodnog turizma.
  3. Što se tiče prioriteta, džungla Amazona je zgodna, jer smo osvojili šest zemalja; u odnosu na Gvatemalsku, bolje je da se fokusiraju na promovisanje jedne od dve, jer teško mogu da izdrže obe.
  4. To je čudan slučaj Evrope, gdje nema puno interesa, najbliži bića u 15 položaj, što je formiranje rock Đavolja Varoš u Srbiji!
  5. Takođe nedostaje slučaj Španije, koji još uvek ima samo Sierra Nevada i to Ja sam razmišljao favorit je u položaju 67, nećemo reći Meksiko da je njen najbolji prijedlog u položaju 57, a to nije Popocatepetl.
  6. Kao što smo predvideo, pogodno je da Peruanci glasaju za jedan predlog, u ovom slučaju Lake Titicaca koji je na poziciji 16-a, ili će glasovi biti raspršeni bez ikakvog rezultata.
  7. Zanimljivo je da su 6 10-a koji se dotiču iz istočnog, Bangladeša, Indije, Vijetnama i Nepala ... naravno s toliko kineskih ne iznenađuje nas.
  8. Ukupan broj kandidata iz naših španjolskih zemalja je Predložio je 49.

Šta možemo očekivati:

Važno je da ova četiri kandidata za koje smo zadovoljni predstavljaju nas da ostanemo u prvom 10-u do kraja februara, kada ćemo ažurirati kako su hodali.

Između pozicija od 11 do 25 imamo nekoliko kandidata s mogućnošću rasta u narednih mjesec dana i za koje bismo očekivali da će zadržati ili poboljšati njihovu blizinu do prvih 10. To su:

1. Nijagarini vodopadi, između Sjedinjenih Država i Kanade (14 pozicija)
  2. Lake Titicaca, između Perua i Bolivije (pozicija 16)
  3. Rezervat reke Platano, u Hondurasu (pozicija 17)
  4. Cataracts Iguazu Falls, u Argentini (pozicija 18)
  5. Archipelago Galapagos Islands, u Ekvador (Pozicija 20)
  6. Grand Canyon, u Sjedinjenim Američkim Državama (Pozicija 22)
  7. Barijerni grebeni, u Belizeu (pozicija 25)
  8. Vodopad Angel Falls, u Venecueli (Pozicija 27)
  • Da biste se ažurirali o tome kako glasaju, možete videti ovu stranicu koji se ažurira dva puta dnevno.
  • Ako želite da znate šta se dešava u roku od mesec dana, ne zaboravite da nas dodate u svoje omiljene stranice ili da se pretplatite na ovaj blog.
  • Označeni u crvena boja oni su zašto Glasao sam na početku

Golgi Alvarez

Pisac, istraživač, specijalista za modele upravljanja zemljištem. Učestvovao je u konceptualizaciji i implementaciji modela kao što su: Nacionalni sistem upravljanja imovinom SINAP u Hondurasu, Model upravljanja zajedničkim opštinama u Hondurasu, Integrisani model upravljanja katastrom - registar u Nikaragvi, Sistem administracije teritorije SAT u Kolumbiji . Urednik Geofumadas bloga znanja od 2007. godine i kreator AulaGEO akademije koja uključuje više od 100 kurseva o temama GIS - CAD - BIM - Digital Twins.

Vezani članci

17 Komentari

1. Ja glasam za jezero Titicaca Volim te Peruoooooooooooooooooo peru x ceo svoj život Ja ću biti Peruanski od srca

2. glas za Lake Titicaca je divan i njegovi stanovnici su čudo sveta

3. hello glas q Lake Titicaca između Perua i Bolivije ovog Pet jezera koja zaslužuje prvi porq je najmoćniji jezera na svijetu, a ostali su čisti otoke.

4. jer smo u Venecueli ima vrlo lijepih mjesta poput Angel Falls je najviši i impresivan u svijetu i također arhipelaga Los Roques sa kristalno plavom vodom, Gran Sabana je spektakularan, u Auyantepui, Canaima, La Cueva del Guacharo vas oduzima dah, El Pico Bolivar, pogledaj Google ovim stranicama i vidjeti slike hteli da vas upoznam, Angel Falls treba birati iz sedam, jer je to mjesto gdje je priroda još uvijek djevica, modernost i ljudske ruke su propali mijenjati ovaj prirodni i egzotične ljepote.

5. Kanjon Kolke u Arekipi Peru je mesto gde ne samo da pronađete prirodu, već i svoju tradiciju u svojoj zabavi i svojoj setvi. glasajte za kolku i posetite ovo prelepo mesto.

6. Nadam se da je gutemala ušla u 7 svjetskih čuda, jer su to sjajna mjesta koja mnogi ljudi posjećuju i upoznaju ... idemo sve van
    KAPEINI DO SMRTI I TKO NE ŽELI JEBATI P *** M **** ...... I ŽIVIO STIJENU DODAJ ROOOLLLLL

7. Hajde da popodnevimo, da vas KRAKATOA ne postavi

8. Gvatemala je prelepa zemlja koja se vidi u njegovim pejzažima jer su prelepi. Gvatemala je najbolja na svetu.

9. Gvatemala je najlepše mesto na svetu, a ako mislite drugačije, to je zato što nikad nisi bio u Guatu, Que viva Guate !!!!!!!

10. Ostao sam sa idejom da ti se stvarno sviđa, ja sorpende neko podržava spasitelj pejzaže koji nisu vaša zemlja, to je više nego glas auqnue El Salvador ne bude imenovan.

U MEXICAN ALTIPLANCI postoje dva vulkana
    JEDAN JE IZTACCIHUATL KO JE U AZTEC VREMENIMA BIO PRINCEZA S MILOSTI CVIJETA ...

OSTALO JE POPOCATEPETL, NAJVIŠIJI VARIJER I ČONOVI

I OVE DVA VOLKANA SU LJUBAVI PRIČA

11. Pod "postom" sam mislio na amazonsku džunglu u koju su uključeni Peru, Kolumbija, Venecuela, Bolivija, Brazil i Ekvador.
    Trenutno je na poziciji 6-a, a mnogi kažu da je Hrišćanski poklon osvojio prethodni put po broju brazilskih glasova (ne moje mišljenje)

moja zemlja je Salvador, iako sam jako malo godina bio tamo u mogućnosti da živim.

Sigurno se nadamo da će Popocatepetl pobijediti mjesto, čestitke

12. Kada se pozivate na poziciju, od koga?, Pitanje, koja je vaša zemlja?

Malo me iznenađuje što kažete "Azúl" kada mu je pravo ime "Nacionalni park vodopada Agua Azul", istina je da ću se dobro sjetiti Agua Azula, poput vodopada koji će ostati sa željom da bude divno, ali za mene će to biti čudo od čuda od vodopada na svijetu (IGUAZÚ, VICTORIA I NIAGARA SU LADOVI, A NE VODOPADI)

Sada je u poziciji 51-a, ja sam protiv 60-a Popocatepétl-a. I istina je da se nadam da će se oni više uzdići, jer ima previše kandidata da čak i ne znam šta rade tamo.

Kao i ostrva Galapagos na koje je UNESCO već pretio da će im dati svoj status svjetske baštine, zbog velikog pogoršanja koje oni patili.

Ola bhía iz Cox Bazara, koji je užasan, mislim da ima bolje zabave na svijetu poput Bahia Fundy.

Zaista se nadam da će svet favorizovati legendarni Popocatepetl,
    TRUE LOVE SHOW

13. U tom smislu nisam spomenuo Popocatepetl, već sam to rekao u smislu da Azul ima bolji položaj od Popocatepetla (53 protiv 64-a)

U glasanju uvijek postoji određeni utjecaj broja korisnika interneta koje neka zemlja ima, pomalo iz patriotizma, kao što je slučaj u Brazilu, nemojmo reći da će u slučaju Amazonki, koje su šest uključenih država, uključujući Brazil ... sigurno pobijediti posao

14. Hej, ali šta to treba učiniti?

Prvi put, Hristos Otkupitelj je zauzeo poziciju broj 67 i uspeo je da bude finalista, DANAS JE ČUDA SVETA.

Mislim da nije prikladno, da marginalizujete vulkan "Popocatpetl", što smatram vrlo vrednom pozicijom. uzimajući u obzir da ovi momci nisu predložili svoj večni voljen Iztaccihuatl.

Kada Popocatepetl se postiže soj u ove 77 pozicije, već ima osiguranih post, jer se očekuje da će vulkan sa legenda ove prirode je divno, Vezuv se neće dogoditi jer auqnue je vulkan tradicije, ne možete porediti legenda, u kojoj su aktivnost vulkana Popocatepetl.

Cocos Island ne izlazi da ako nominiran i ja uvjeravam vas, jer oni su prilično centroamericnaos lokacija na vrhu, a možda i nije tako skupa, samo BELIZE za vaš sistem greben napraviti konkurenciju za postizanje Veliki koralni greben

Sjedinjene Države izlaze sa svojim VELIKIM CANYON ILI SA ŽUTOMSTONOM.

Nagnuo sam se prema žutouzastu, što je verovatnije da će pobediti od velikog kanjona.

Bangladeš je nominovan i to je sigurno, ali njena čuda su nesposobna u poređenju sa drugima, ja glasam tri puta prije amazona koji su za bande

ILI ZA BLACKO ŠUMARSTVO, BEZ SUNDARBANA

COX BAZAR NEĆE BITI KOJI ATTRACTIVE.

POTPISAN ZA OVO:

1-VICTORIA CATARACTS, Zambija-Zimbabve AFRIKA
    2-YELLOWSTONE, sjedinjene američke države, NORTH AMERICA
    3-POPOCATEPETL, Meksiko, NORTH AMERICA
    4-BLUE, Meksiko, NORTH AMERICA
    5-SUMIDERO, Meksiko, NORTH AMERICA
    6-CAÑÓN DEL COBRE, Meksiko, norte AMERICA
    7-MARIANAS, ASIJA-SJEDINJENE AMERIČKE DRŽAVE-MEKSIKO, ASI, SEVERNA AMERIKA

Razlog zašto je previše za sudmaerica glas jer Meksiko je predložila 4 stranicama, Yellowstone uvijek me je fasciniralo i Marian jame su veći od samog Mount Everesta.

POPOCATEPETL AZLA LA HAND: ŽELI DA BUDE ČUDA

Ostavite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *